Sorry! No related Post.

Comments
  1. Harga barang makin mahall…buat kerja la woii..sabun br di kurangkan biasa aku beli 2.3kg harga adakala sembilan hinggit lebih ni dah berkurang timbangan dr 2.3kg jadi 2.1kg tp harga meningkat n milo pun dah cecah rm37 hinggit utk 2kg. Mampus ler rakyat mcm aku nk kedarah milo n guna sabun mcm ni rega😤

  2. Pemimpin PH bercelaru dan berbeza2 ideologi

    1. PPBM sifatnya MAHA CAPITALIST. (Semua benda dia, anak beranak dan kroni nak sapu.)
    2. DAP pula nak merampas hak istimewa melayu dan raja2. ( buat tanah melayu ni tanah tok nenek dia). Di luaran dia pakai agenda socialis. kononnya semua orang sama rata.
    3. PAN nak kaya. Tapi pakai baju Islam Liberal. Sekarang ini jadi budak suruhan DAP yg banyak duit.
    4. Warisan pun nak kaya tak kira apa cara. Sekarang ni dia pakat dengan Mahathir.
    5. PKR masih nak Anuar Ibrahim jadi PM sebab pada dia jika Anuar jadi PM, Tuhan akan turunkan syurga kat tanah melayu ni. ( Dia orang ni dari dulu sampai sekarang kena main sebab buta dan pekak)

    Kerajaan sekarang ni mamang haru biru sampai kelabu. Rakyat pun turut ikut kelabu kusam. Manifesto tah kemana, janji tah kemana. Undang2 sekejap macam ni sekejap U turn. Polisi kerajaan, projek ekonomi semua berpusing2. Orang2 melayu dan raja2 diserang. Agama Islam pun kena sama. Malaysia dah jadi kusut, kelam kabut

    Orang2 luar tengok macam tak percaya. Dulu bukan main steady sekarang dah macam kena Tsunami. Cepat2 tarik perlaburan. KLSE jatuh. Bond Kerajaan jatuh. Matawang jatuh. Asset2 kerajaan yg paling solid dijual sebab yg lain takde orang nak beli.

    Persoaalan nya ialah apa dia masa hadapan Malaysia?

  3. Cuma manusia atau RAKYAT YG tidak mengambil tahu Hal atau issue samasa saja YG marahkan.pada PH tapi RAKYAT YG pedulikan atau mengambil tahu serta FAHAM dgn betul APA yg Pemimpin PH lakukan bagi MEMULIHKAN NEGARA serta berikhtiar sunggoh sunggoh untok memberi keselesaan para RAKYAT Akan memberi masa pada Pemimpin PH melakukan yg TERBAIK untok RAKYAT Dan.NEGARA.RAKYAT MALAYSIA semua CERDIK.dan BIJAK Dan dapat menilai segala galanya. Kecuali ahli Umno Dan Pas saja yg Tak bulih berfikir.dan menilai Mana yg betul Dan Mana yg SALAH. Ikut saja APA yg diarahkan olih Pemimpin mereka.

  4. UMNO=Ulat Makan Najis Orang
    PAS= Pondan Ajaran Sesat
    BN=Bau Najis
    Majoriti rakyat sokong UMNOPAS jadi pembangkang sebab umnopas pembangkang hebat Malaysia. Umnopas kekal pembangkang sampai hari kiamat. Syabas.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *